Servis

Při vývoji, výrobě a výstupní kontrole klademe velký důraz na kvalitu a spolehlivost našich tepelných čerpadel. Proto si můžeme dovolit poskytnout na naše tepelná čerpadla kompletní záruku 5 let bez podmínky pravidelných servisních prohlídek. Buďme ale k sobě upřímní a  přiznejme si, že i u sebedokonalejšího zařízení se po letech provozu nějaký servisní zásah dá očekávat. My jsme na to připraveni, a tak uživatelé našich zařízení mají vždy na výběr z několika možností.
 

Servisní síť

Tepelná čerpadla dodáváme přes síť autorizovaných partnerů. Nejjednodušší bývá obrátit se na odbornou firmu, která Vaše tepelné čerpadlo instalovala, je to cesta nejrychlejší. Nicméně, všichni jsme jen lidé, a tak se může stát, že servisní technik té či oné firmy nebude z nejrůznějších důvodů k dispozici (dovolená, nemoc, svatba, rozvod, …). Pro tyto případy můžete využít pomoc našich techniků.
 

Servis PZP

Tým našich techniků doplňuje síť partnerských autorizovaných firem, aby byla reakce co nejefektivnější.  V rámci servisního zásahu Vám mohou naši technici nabídnout i provedení revize vycházející ze zákona.
 

Servisní linka

Když voláte na naši servisní linku tak nevoláte operátorce, která přijme hovor, udělá záznam a předá dál. Na naší servisní lince se dovoláte přímo servisním technikům, kteří jsou schopni danou situaci okamžitě vyhodnotit a zvolit další postup tak, aby byl provoz tepelného čerpadla bezodkladně obnoven.
 
Servisní linka PZP: +420 733 166 183
 

On-line diagnostika

V dnešní době bývá dobrým standardem mít možnost své tepelné čerpadlo ovládat a kontrolovat on-line. Díky tomu má pak technik před vlastním servisním výjezdem možnost provést předběžnou diagnostiku, aby byl na zásah dokonale připraven. Ze zkušeností navíc víme, že v mnoha případech postačí provést změny v nastavení on-line, aby byl obnoven správný chod tepelného čerpadla.
 

OBJEDNÁVKA SERVISU

Veškeré údaje, které zákazník uvádí v tomto formuláři, podléhají ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., „Zákon o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel“.

Druh opravy:
Pozáruční servis
Záruční servis
Revize
Instalované zařízení:
Typ zařízení: Dle údajů na výrobním štítku zařízení.
Výrobní číslo:
Dle údajů na výrobním štítku zařízení.
Příjmení:
Jméno:
Ulice a číslo: popisné / orientační
Obec:
PSČ:
Telefon:
E-mail:
Popis závady:
Potvrzuji a souhlasím se zněním Všeobecných obchodních podmínek.

Související soubory

 
vyrobilo NetAction.cz